Østfoldinger for ei helg!

Det blei litt ventetid i Horten igår formiddag! Det var maaaange som skulle over “på andre sida”!

Så susa vi nedover…… gjennom Fredrikstad og helt til Skjærhalden, ytterst på Hvaler! Og heldigvis for oss var det en privat bobilparkering i gåavstand til alt! Bak en låve….!

En lang gåtur i området for å sjekke ut forholda…..! Variert og flott natur!

Ikke noe å si på Skjærhalden og sjøkanten! Det var butikker og spisesteder, båt-trafikk og hyttefolk…..! Små baljer og diiiigre båter ved bryggene!

Regn og atter regn hele dagen, men sola dukket akkurat opp i tide for å fikse en solnedgang!

Ny dag med nye muligheter. Det er lovet bra vær, så vi får håpe det stemmer! Ha en fin dag da!

🌞🌞

14 kommentarer
    1. HERLIG, bilder som jeg kjenner meg igjen i. Koselig på Hvaler og i dag skinner sola og sikkert hyttefolket og andre turister. Og på Hvaler finnes verdens beste softis. Ved torvet der….Kos dere masse og nyyyyyt dagen i havgapet :)👣

    2. Ønsker dere en herlig helg og blogg-treff 😀 Hils damene og nyt! kleeeeem skulle jo ønske jeg satt der foran bobilenn deres og skravlet nå,,,,,, men vi sees! Om jeg kommer til Oslo igjen er det mulig vi kunne treffes enten i Oslo eller jeg tok tåget til Larvik 🙂 Jeg har lyst til det, å komme på en dagstur til Larvik, med tog 😀 Men akkurat NÅR det blir er noe annet, men det blir I ÅR – kanskje til høsten 😀 kleeeeeeeeeeeeeem og hils mannen!

    3. Detta så virkelig koselig ut. Jeg hadde også bobil en gang, og campingvogn før og etter det. Veldig fin måte å komme seg ut på. Og ikke minst se nye steder, og få variasjon i turområder. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg