På jakt etter høyvann!

Etter maaaange timer på jobb igår, måtte jeg ut på høyvanns-jakt!

Det var ikke “mye igjen” av denne stranda, men jeg hadde likevel drømt om mer vann…..!

Bølgene slo helt opp til hjørnet på spa-hotellet Farris Bad!

Colin Archer-skøytene lå nok bare 20 cm lavere enn brygga…..! Tipper det var 60 cm høyere vann enn vanlig….?….!

På denne stranda tok jeg bilde av “gakkgakker” for noen dager siden…..! Nå var det hissige bølger og ingen strand….!

Tror kanskje vannet hadde vært høyere tidligere på kvelden i går….. mulig blir det høyere igjen i dag??? Så i ettermiddag blir det en ny vannstand-snoke-runde….!

😊

12 kommentarer
    1. Vann er det mye av her også…
      Flotte bilder du fanget på kveldsturen din. Spennende å se. Jeg blir veldig fascinert av vann. Men kan jo være skummelt hvis bygninger og biler blir ødelagt. Alt med måte <3 klem og fin dag…

    2. Ja det har nok vært høy vannstand i natt og ut over dagen i dag 🙂 Jeg må også ut og sjekke – men etter hva jeg hører på nyhetene blei det heldigvis ikke så alvorlig 🙂 God tirsdag til deg! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg