På morraturen!

I ukedagene er morraturen bare et must for å få våkna opp og gått litt! I helgene derimot, spesielt når jeg er på bobiltur, blir det bilder av så mangt!

Igår var bekken trolsk…..

…..blåveisen smilte i sola…..

….ja, selv en bitteliten, ny “rottehale” fanga oppmerksomheten min, der den sto i vann i ei grøft!

Skauen er alltid ekstra flott når sola skinner….!

Nå ligger jeg her og hører regnet tromme på taket…. opplevelsen av dagens morratur blir nok litt annerledes…!

God søndag til deg!

❤️

22 kommentarer
    1. Dette været, det rår vi så lite over. Men det skremmer ikke deg, det er sikkert. Nyt søndagen, klem 🤗

      1. Nei, det gjør vi jo ikke (og det er kanskje bra, for det hadde jo ikke vært sunt med bare finvær heller)! Nei, det skremmer ikke meg…. jeg har vært masse ute idag også, jeg! Klem <3

    2. Så nydelige bilder, synes det lignet på blå hvitveis jeg når man ser fasongen og på bladene…har du sjekket! ???
      Bladene er jo slike fra hvitveisen…Nå ble jeg nysgjerrig alså…Kan ikke se tradisjonelle blader fra blåveisen her.
      God klem…

      1. Tusentakk! Hmmm – nå har jeg granska både disse og blåveis og hvitveis – og ikke kommet noe nærmere! Så – det kan jo godt hende – at det er blå hvitveis? Jeg har ikke vært på samme sted idag, så…..! Nå blei jeg også nysgjerrig! God klem <3

        1. Jeg også.. 💙 Ganske sjeldent å se blå hvitveis.. Har tittet på bildet ditt flere ganger i dag. Men jeg vet ikke.. For jeg må se bladene og helheten.

          1. Hmm, ja jeg vet ikke…….. 🙂 Artsorakelet sier blåveis, men de bladene er jo hvitveis, så…! Kanskje bladene ligger under det visne løvet og gjemmer seg! Skal sjekke om jeg drar dit snart igjen – kan jo se etter blader! 🙂 klem

    3. Nydelig bilder, og jammen er du tidlig påan med blogginnlegget 😉 Jeg hadde tenkt å ta meg en spasertur i dag, men det regner og blåser så jeg bestemte raskt at jeg skulle være inne i stedet. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusentakk – hehe, jeg er alltid våken før halv sju, jeg… 🙂 har vært masse ute idag også – men det har jo ikke vært så veeeldig deilig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg