Det er ikke alltid veeeeldig enkelt å ta en selfie….! Hadde 10 sekunder på meg, men trugene satte seg fast i snøen, og dette blei første resultat…..! Hodeløst!
Jeg har gått og sett på garasjen min noen dager……! Den er ikke særlig godt bygget, og den beveger seg stadig litt! Nå kunne jeg se at snøen på oversida presser veggen over….!
Og nei, det er ikke jeg som står planke på bildet…… men jeg gjør det hver dag jeg også altså…! For det er viktig å ha litt styrke…. blant annet for å kunne måke bort all snøen……eller bære inn all veden….!
Naturen vår har mye å by på i gult….! Selvfølgelig mest om høsten, men den gule gelesoppen kan man se nårsomhelst om det bare er rått og vått nok! Den lille stemorsblomsten fant jeg faktisk utafor gjerdet mitt midt i november!
En pastellfarga morgenstund huskes ikke like lenge som en……
….fargesprakende en…..!
Morgenlyset om vinteren er magisk – og veldig variert! Jeg skal ut og ta bilder av morgenstunder nå i helga! Håper du har lyst til å gjøre det samme – og lage et innlegg på bloggen din?