I snøhaugenes verden!

Det er utrolig hvor mange digre snøhauger som ligger rundt omkring her!

Lunsjturen igår blei en “foto-studie” av de største haugene i nærheten av kontoret!

Mye snø….. og mye mer laver ned i dette øyeblikk….

….grøss og gru når all denne snøen skal smelte bort igjen…..!

❄️❄️❄️

Skogens gull i vinterversjon!

“Skogens gull” er vel strengt tatt mest brukt om molter eller kantareller…..?… men – se på dette da! Januarsola må da være vinterens versjon av samme?

Fint er det iallfall….. en kilde til glede og lykke…..

…..en lysende skau…..! (som til vanlig er grå og trist og bare tørrgraner)….. sola gjør underverker!

💛☀️💛☀️💛

Frodiths lille januar-moro – 15!

Dagens tema er DANS!

Har ikke for vane å danse mye rundt….. og iallfall ikke ta bilder av det…..!

Her tok jeg meg iallfall en 17.mai-svingom….

…..i min kjære Vestfold-bunad som jeg fikk til konfirmasjonen for snart 40 (å hjelp…..) år siden…..!

💃💃💃

Ettermiddags-vibber!

Noen få, kalde minutter nede ved sjøkanten! Jeg samla ettermiddags-vibber……

….litt ekstra magi som kunne krydre dagen!

Den dagens solnedgang innfridde alle forventninger…..

….den forsynte meg med en porsjon lykke i fargerik form!

☀️💛☀️

Frodiths lille januar-moro – 14!

Dagens tema er ØYNE!

Det dyrebare synet….. som gir oss alt det vakre rundt oss!

❤️

Endelig ble det mildt nok!

Endelig ble det mildt nok…! Til å ta fram trugene, pakke sekken og ta en skautur!

O lykke….!

Litt kaldere enn forventa der jeg valgte å dra, men det var sååå deilig – og såå vakkert! Snø, sol, stillhet….

….og bål….! Sage, hogge, jobbe, slite…!

Dyrebare timer – en tur av gull!

💛🤍❄️🤍💛

I alle himmelretninger!

Noen ganger er det fargefest på himmelen! Igår ettermiddag var det solnedgangen og skyer som inviterte til party…..!

Mot nord…..

….mot øst…..

….mot sør….

….og mot vest!

O lykke….. endelig på rett sted til rett tid – i solnedgangen!

💜🧡🩷💙