I 2021 var det våt desember og dråper i skinnet fra bålet……
….og i 2020 var det enda våtere – det flomma i små og store bekker!
Dette bildet er tatt i bøkeskog for fire år siden…! Tydeligvis også en våt desember!
I år har vi mye snø (til å være her på denne tida)….! Jeg måtte tilbake til 2017 for å finne bilder med snø fra 12.desember! Det har visst vært mest regn….🙈🙈!
Liker å ta noen tilbakeblikk innimellom – spennende!
……og jeg var ute og måka! Da jeg var halvveis, tok min late mann (altså latmannsskuffa) kvelden…… plasten sprakk – og det etter “bare” 18 års samboerskap, hihi……!
Jeg fikk kjøpt meg en ny mann…… litt bredere, men kortere…..! Det snør og det snør, så i morra har jeg en date med den nye, late mannen i mitt liv!
Innimellom kjøpes det ny julepynt her….! Denne kjøpte jeg igår – den er jo HELT meg! Egentlig kan jeg jo bruke den som hele-vinteren-pynt, syns du ikke?