Påskepynt på hjul og god samvittighet!

Det er viktig for meg å pynte til påske, så selvfølgelig også i bobilen! Viktig å kose seg hvor man enn er!

Det er vel også delte meninger om det er NØDVENDIG å dra på bobiltur nå…..! Men sålenge man ikke blander seg med andre, og ikke handler eller går på kafe der man kommer, så blir det vel det samme som å dra på hytta????

Jeg koser meg iallfall på tur med god samvittighet…… og sålenge jeg har kobling til egen hjerne (altså bruker hue….) så går det bra!

🐣🐣🐥 påskeklem!

10 kommentarer
    1. Klart du kan dra på tur. Du er jo ikke borti flere enn hjemme eller på en hytte.
      Det går en tursti over plenen på hytta vår. Der gikk det hundrevis av folk hva dag i påska (vi tella).
      Og det gikk flokker på 15-20 folk tett sammen der stadig vekk.
      Der var det ikke verken 1 eller 2 meter mellom for å si det sånn.

    2. Det var lov det, så du gjorde rett i å rulle avsted. Vi var hjemme i år og det var også greit. Med sommerdekk er det ikke alle steder vi kunne dra og her i nærheten var det mange om beinet kan man si. Vi tar heller en tur etter hvert. Gleder meg allerede til det. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg