Pastellfarga jordbruk!

Du har selvfølgelig sett dem…… på jordene etter endt høyonn! Og som her, innhyllet i kritthvit snø!

Jeg liker at slike høyballer er pakket inn i farga plast! De rosa ga noen kroner og støtte til brystkreftsaken. De gule det samme til barnekreftsaken. Og, – har du sett de lyseblå, så er de til støtte for prostatakreftsaken!

Det er Felleskjøpet Agri som gir et visst beløp til kreftsaken pr. solgte rull slik plast!

Pynter opp på jordene og støtter viktige saker! Kreativt og stilig!

💗

14 kommentarer
    1. jeg er enige i att det er fint med farga plast og det går til gode saker :=) det var det positive ,men desverre er jeg alikavel ikke av dem som liker rundballplasten,
      Hjorten gjør stor skade på vinterforet hvert år der den tar hull på mengder med rundballer og all den plasten som seiler med vinden,surrer seg fast i trær og på gjerder,hos oss har vi en bonde som er megalat,jada han er medlem i SP som er en forkjemper for landbruket,men altså megalat og kjører galant over gjennliggande plast så den trykkes ned i jorda,når dei kommer og rundballer til sommeren så kutter knivane plasten som ligger der og vi får mengder av småbiter av plast overalt og værst av alt,det kommer i foret til dyrene.Nei det var bedre med silo,når gresset ble forhausta og lagt i silo,mer arbeid ja,men bedre for natur og dyr :=)

      1. Jeg er jo så enig med deg… jeg kjenner en bonde som samler på plasten i en diger haug ved siden av låven! Det pynter jo ikke akkurat opp… jeg får kløe når jeg ser det…. men fine farger og gode saker, jepp! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg