Rosa oktober i Sandefjord!

I Sandefjord går de nye veier for å støtte opp om en rosa oktober! En annerledes påminnelse om rosa sløyfe-aksjonen!

Hvalfangstmonumentet er et landemerke i ei rundkjøring nede ved brygga! Aldri har vel monumentet vært så flott….!

Også på torget var det rosa filter….! Vi prøvde å finne flere steder rundt i byen, men….!

Rosa sløyfe-aksjonen er viktig! Sykdommen som rammer så mange, har i løpet av det siste året også kommet i nærheten av meg! Også derfor – jeg støtter aksjonen av hele mitt hjerte! 💗💕💞

Jo mere omtale, jo bedre – rosa oktober!

10 kommentarer
    1. Rosa måned er viktig. Kona til en kamerat av meg døde av denne fæle sykdommen for 1 år siden. Og flere jeg kjenner, har hatt denne dritten!
      Flotte bilder ble det! God klem.

    2. Der var det vakkert og råsa 😀 Herlig.. stresser innom for å rekke rett sida av midnatt 😀 Og rakk det…. 😀 Jippiiiii 😀 Klem

    3. Så gøy at de gjør det på den måten! 😀
      Etter å ha fått brystkreft selv i fjor høst, brenner jeg enda sterkere for saken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg