Sesongens siste bobiltur er over!

Det er vemodig og trist når sesongens siste bobil-tur er over!

Det har blitt mange turer i år, mange overnattinger! Jeg har knapt vært hjemme ei helg siden begynnelsen av august! Og sånn skal det være også….. jeg storkoser meg med villcamping og på campingplasser! Hver til sin tid lissom!

Nå skal bilen i vinterdvale…. skal stå inne og slappe av sammen med likesinnede! Jeg får glede meg til våren kommer, og i mellomtida være kortreist…. på skautur, topptur, båltur, tur ved sjøen…..! Gjett om frkutifriluft skal kose seg likevel! 😍

Og forresten….. dere har fortsatt over tre timer til fristen går ut for å delta i fotokonkurransen…..! Tretten flotte bilder ligger klar her! ❤

18 kommentarer
    1. Da får vi si vel overstått til hverandre. Vi droppet denne helgeturen, så i morgen skal vi pakke vekk innholdet. Men det er jo bare å glede seg til neste sesong. Koser meg hjemme også jeg da, som du. Hurra for friluftsliv! Nyt dagen. Gleder meg til å se bildene!!!!! Klemsiklem😁

      1. Vel overstått – og en god sesong i havn! Jeg skal bruke uka til å pakke vekk, vaske og ordne….! Jeg gleder meg allerede jeg, hihi….. ! Det er mange flotte bilder – så dette er moro! Klemmer <3

    2. Trist og vemodig, men alt har en ende 😀 Men nå er jeg brennsikker på at du ikke blir sittende i vinduskarmen og gremmes 😀 Masse lykke til med utfordringa og ha en fin ettermiddag og kveld 😀

      1. Jepp – alt har en ende….. 🙂 Hihi, nei, jeg sitter ikke mye stille, det er jo helt klart…. såååå – det er bare å finne på nye og andre ting! 🙂 I morra tidlig dukker alle bildene opp for avstemming! Kos deg med søndagskvelden! Stor klem <3

    3. Da er det bare å glede seg til neste sesong. En tid for alt 🙂
      Koselig med bobil, har lyst på det innimellom vi også. 😉
      Blir spennende å se bildene i konkurransen 😀
      God søndagskveld! Klem 🙂❤

    4. Sånn er det….men masse turer i nærmiljøet venter! Greit å pusle litt hjemme med hus og sånn også…Det går jo mot jul…Klem!

    5. Koselig å være på tur. MÅ den på vinter-overnatting? 😀 Er det sånn som bobiler gjør? Blir spennende med fotokonkurransen da 🙂

      1. Ja, det er lissom best på tur….. 🙂 den MÅ jo ikke, men da må jeg kjøpe vintersko til den – og jeg tror ikke jeg vil trives med å frese rundt på glatta med den store kassa der…… 🙂 Konkurransen er spennende – det er suuuupre bilder <3

      1. Har nettopp tømt bilen nå – får vaske den i løpet av uka – både inni og utapå….. og så er det bare å glede seg til ny sesong! 🙂

    6. Da får du glede deg til neste sesong.. <3 Sendte et bilde til konkurransen nå.. rakk ikke før ,for sønnen kom innom… Da er det vel for sent..og jeg får heller stemme på di andre og bli med neste gang… Klem <3

    7. Vemodig, men det er jo godt å ha noe å se frem til gjennom mørketiden også da.
      Og ut kommer du deg uansett. Det vet jeg. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg