Sett fra førersetet – 2.etappe!

Å for en dag, sier jeg bare….. kjørte først fra Dombås til Åndalsnes…. og så til Ålesund! Ca 22 mil idag!

Så her kommer det jeg har sett idag:

  • Et skilt der det sto “BESTE PLASSEN PÅ JORDA”! Var fint der da…..
  • Masse sauer….
  • Veldig mye traktoregg (du vet innpakka høyballer)….
  • En forhistorisk traktor av merke Deutz med en like forhistorisk campingvogn hengende bak…. på vei OPP forbi Trollveggen mot Dombås…. vi snakker 2 mil oppoverbakke….!
  • Sinnsykt mye vakker natur…. grønt vann, fosser og stryk, stupbratte tinder…!
  • Rampestreken og Romsdalsgondolen…. det får du vite mere om i morra….!
  • Nesten 50% hilsing idag…. det bedrer seg, hihi….!

❤️

16 kommentarer
    1. Flott tur!
      Jeg mistet mobiltelefonen ut av vinduet på en bru mellom Ålesund og Åndalsnes en gang vi var på de kanter.
      Skulle fotografere vakker natur mens gubben kjørte. Gubben måtte sette på nødstoppen og gå tilbake og hente mobilen min (Jeg kan ikke vandre rundt på slike trafikkerte bruer. Er ikke beregna på fotgjengere. Han kom tilbake med telefonen min. Er den like hel? spurte jeg. Den var mulig det svarte gubben. Helt til den traileren traff den… Han pekte på en stor semitrailer som hadde passert noen få sekunder før gubben kom frem til telefonen. Muligens den som tutet så veldig på gubben som gikk i veibanen…..
      Fikk ikke kjøpt ny mobil før på Dombås, og fikk streng beskjed om å holde alle telefoner heretter inne i bilen under fart…..

      1. Ja, det var en vakker kjøretur altså! Hahaha – jeg ser for meg hele greia….. uff altså! Litt av ei opplevelse det der! Greit å holde telefonen inne, ja!

    2. Ålesund er fint, gleder meg til å se bilder. Var der for mange år siden.
      Moro å lese om alt du ser på din vei – og ja prosent hører med – den ser jeg! God klem..

      1. Jaa, jeg gleder meg sååå til å se! Så bra at du liker de innlegga – moro å få med seg ting rundt seg! Hihi, prosentregning er kjekt…. 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg