Sommerferie – dag 1!

Som dere sikkert allerede har skjønt, så starta jeg sommerferie-reisinga med en gang….!

Igår morges rulla jeg avsted, og første stopp (utenom alle småstoppa) var Hadeland glassverk!

Jeg hadde nemlig BÅDE lest om kjerringtankers besøk på Verdens største legoutstilling (se her: kjerringtanker – Lego-kunst. (blogg.no), OG jeg leste tilfeldigvis noe om den nye strandlinja mot Randsfjorden! Legoen var utrolig…. strandlinja flott….!

Turen gikk videre…. over Lygna, til Gjøvik og videre oppover. På de øverste bildene ser du Mjøsa med hvite skumtopper i vinden – Lillehammer i bakgrunnen!

Det blei en lang dag bak rattet for meg – 44 mil – og jeg endte opp på Domaas gård på Dombås – flottanes utsikt altså!

En liten kveldstur på Dombås – oppom kirken som er helt ny etter kirkebrannen for noen år siden….. og innom souvenir-shoppen for å snoke…!

Ny dag, nye planer, nye muligheter….. jeg ligger ikke på latsida når jeg er på tur…..!

❤️❤️❤️

18 kommentarer

Siste innlegg