Sommerferie – dag 16!

For ei nydelig morrastund gårsdagen leverte! Morraturen gikk rundt “i grenseland”, temperaturen var tidlig på over 20 grader!

Så rulla jeg noen mil inn i Sverige – til en camping ved Vänern, sør for Säffle. En stor campingplass, men likevel så rolig!

Etterhvert fikk jeg sykkelen ned av bilen, og jeg fikk på meg hjelm og raske briller! Turen gikk inn til sentrum av Säffle, det blei noen kilometer av sykkelruta Vänerleden. Det var en flott tur på sti og grusvei, langs vann og i skau!

Etter sykkelturen frista det sååå med et bad! Det var varmt og deilig i vannet – kanskje 20 grader (?)…..! Jeg kosa meg faktisk!

En kveldstur ut på Duse udde blei det også! Føltes som å stå ved havet…. ikke land å se i horisonten! Les infoen….!

Den vakre solnedgangen kom samtidig med de første regndråpene….! For en begivenhetsrik og flott dag jeg hadde!

Idag er det nye muligheter, hååååper det slutter å regne snart!

❤️

12 kommentarer
    1. En deilig hos deg.. Flotte bilder og stille og idyll.. Vanern er flott. Har vært der og man tenker at det er havet.. Så stort. Fine strender og sykkel og bad. Kjempeflott. Nydelig natur.. Jeg liker sånne steder..
      Klemmer..

    2. Ååå så herlig du har det på tur 🚍🚲 Tøff med raske briller. tror jeg må anskaffe meg det 😃
      Du er tøffere enn toget! inn i Sverige og suser rundt 🩷 kos deg – og ja, jeg vet du gjør akkurat det! klem

      1. Jaa, dette er deilig altså! Hihi, veldig tøff…. og ingen fluer i øynene…. 🙂 Jeg er ganske tøff når det er noe jeg vil VELDIG….. jeg storkoser meg – god klem <3

      1. Ja, helt nydelig! Er magisk selvom været har vært litt kjølig fram til for en time siden…! Skal regne endel her også, men krysser fingrene! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg