Sommerferie – dag 17!

Morraturen igår…. rødmerka “vandringsled” som stort sett gikk i skauen! Jeg fant raskt ut at svenska skogar er like se norske skauane! Våte fjell med mose og røtter er like glatte her som hjemme…..! Om jeg datt…?…. mm… men bare en gang da!

Så blei det en sykkeltur på nesten 3 mil…! Plan A (sykle til Åmål) blei forkasta etter noen kilometer (fordi jeg måtte sykle på vei med 70-grense), så gikk for plan B og fikk en super tur!

Du ser vanntårnet inne i Säffle, By kirke (som får et eget innlegg seinere), gjestehavna (der det blei is og kaffi), det svenske rådyret… og litt fra sykkelveien! Bittelitt sol, truende skyer og ei regnskur i vindværet!

Utpå kvelden kom endelig sola! Tok meg en liten kveldstur rundt campingen! Det var orntlig deilig rett og slett!

Idag kjører jeg videre. Går alt som tenkt, blir det en VELDIG kort etappe med bilen! Så blir det nok sykling etter det….!

❤️

8 kommentarer
    1. Ser ut som en veldig bra dag 😄Og rådyr der også ja. Det var bilvei det andre da, og ingen annen mulighet? God tur til neste plass, og kos deg med sykkeltur 🙂

      1. Det var det også 🙂 det var en bilvei, ja… ingen andre muligheter… kjedelig! Nå står jeg på en skikkelig flott plass altså… og været har bedret seg! 🙂

    2. For en herlig dag, uten om det med knall og fall…. glatte turer er ikke så bra, godt du ikke skada deg. Jeg er bare imponert jeg – over deg og turen du er på med bobilen 🙂 Gode Margrethe! Ta vare på og kjør, sykl og gå forsiktig på din ferd 🙂 klem

      1. Var en helt super dag, ja…. gikk jo bra med fallet, så….! Tusentakk, snille du, jeg storkoser meg! Tar vare på meg, selvom jeg hadde en “tryning” på sykkel i dag – alt gikk bra da! Klem <3

    3. Flott å se, virker som et rolig og fint sted og man kan slappe av uten for mye støy og ståk..
      Rull videre og ha en fin dag, kos deg masse..Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg