Sommerferie – dag 20!

Igår var det en SÅNN dag….. med regn fra morra til kveld, slik at jeg måtte ha på meg årets mest brukte ferieantrekk – regntøyet – hver gang jeg gikk utafor bilen…..!

Jaja, det blei iallfall en morratur og farvel til Åmål, før jeg satte meg bak rattet…..!

Et lite stopp for en enkel lunsj på veien, men kjørte jeg alle de sju, små mila direkte (hihi) til Grøne Backe camping i Ed!

En sykkeltur rundt vannet Lilla Lee ble det også tid og futt nok til….! Viktig å få sett seg rundt der en lander altså – jeg er tross alt en stoooor nysgjerrigper!

Var igrunnen tomt både i kropp og hue utpå ettermiddagen i går, men nå har jeg lada og er klar til å rulle videre etter at frokosten og morraturen er gjennomført!

❤️

10 kommentarer
    1. Vakre bilder fra dagen, flott sted….Men alt er best i sol….Kjedelig med regn i ferien…
      Man blir jo litt oppgitt…Sol her kl 0700 i dag, nå skyer…Men skal ikke regne i dag! Holder meg rundt veggene og drar og bader kanskje…Er jo folk i huset her…Så da “må” ho mor lage gode middager…
      du får kose deg på tur og tvi tvi med været! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg