Sommerferie – dag 21!

Å for en lykke å våkne til sol i går! Siste morra i Sverige for denne gang! Det blei en solid morratur rundt Lilla Le og oppom kirken som lå på en liten høyde ved vannet!

Så gikk turen mot Kornsjø og Norge! En liten is-stopp ved Kornsjø blei “siste smak av Sverige”!

Satte kursen mot Tistedal og Haldenkanalen…. en smart idé om siste overnatting datt brått ned i huet mitt…..! Måtte stoppe ved noen av de små vanna i innerste Østfold på veien!

For to år siden ferierte jeg ei uke langs Haldenkanalen….. da lå jeg to netter på Kanaltangen ved Strømsfoss sluser….! Nå er tangen stengt for bobiler, men det er noen bobilplasser på parkeringa over veien! Heldigvis var det ledig plass….!

Ved Strømsfoss er det en gammeldags landhandel, det er møllemuseum og galleri, og det er en butikk med klær, ting og tang samt kafé…! Den rømmegrøt jeg spiste der, var himmelsk….!

Idag suser jeg meg hjem…..! Bare noen få dager igjen av ferien nå….!

Håper at denne dagen også bringer gode opplevelser og glede!

❤️

14 kommentarer
    1. Koselige bilder fra din siste dag av ferie med bobil for denne gangen 🙂 Lykke i sol og rømmegrøt 🙂 God tur hjem og tusen takk for du har delt din ferie! Nå suser vi avgårde! klems

      1. Tusentakk for det, Mette – masse lykke i sol og rømmegrøt! 🙂 det er kos å dele ferien med dere, mindre aleine på den måten, hihi….! Goooood ferietur til dere! Klemmer <3

    2. Så fine bilder og et vakkert fint sted! Kornsjøen er et sted jeg har snoka mange ganger etter hytte..
      Det er så vakkert rundt der..Du hadde en fin plass på din avslutning av ferien…Gode minner i sekk og vogn dette..
      Takk for turen….Vakkert og i din ånd!
      God klem og fin fin dag!

      1. Tusentakk for det! Ja, var fint der også! Kornsjøen var bare såå koselig, så jeg skjønner at du ønsker deg ei hytte der altså! Nå har jeg bøttevis med gode minner, ja..! Takk for at du har vært med på turen… den var helt i min ånd, ja! God klem <3

    3. Så lurt du dro innom der 🙂 Og nå er det jobb igjen fra mandag eller? 🙂 Det får vel bli noen flere bobilturer i sensommeren også? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg