Sommerferie – dag 22!

Igår våkna jeg til tåke! Og så jeg som ønska meg en ute-frokost…., men ikke i 13 grader!

Heldigvis blei det både lettere og varmere, og morraturen gikk over åker og eng! Jeg møtte “skumle” sauer med horn, det var små, gamle fraflytta gårder, det var Haldenkanalen….!

Så satte jeg meg bak rattet, “løsna” håndbrekket og rulla avsted! Via Rakkestad…. til, det de lokalkjente sikkert ser, Tunevannet i Sarpsborg!

Kun fem minutters ventetid på ferga i Moss, og plutselig var jeg i Vestfold! Kjørte direkte til “bytte-venstre-speil”-avtale i Sandefjord (verkstedet kunne ikke skaffe ??? speilet, så jeg løste det på en mye bedre måte)!

Jeg parkerte hjemme rett før klokka 17 – sliten, men full av godeste minner og herlige opplevelser! Det var en helt spesiell tur i løpet av 64 mil på ei drøy uke!

Nå skal jeg “lande” hjemme, og så er sommerferien over for i år! På mandag er det full fres på jobb igjen!

Tusen takk for at akkurat du har vært med meg på denne turen også!

❤️

16 kommentarer
    1. Uff, liker ikke at du skal i jobb igjen fra mandag allerede. Liker ikke når folk begynner igjen.. Føles som sommeren er slutt liksom… Men vi må bare passe på å ha nok turer gjennom hele høsten også 🙂

    2. koslig å følge turen din og takk igjen for att du stakk innom hos meg ,det var utrolig kjekt :=) koslige bilder og fine sauer ,og godt du fikk fikset speilet ,det må en nesten ha når en kjører

      1. Så glad for at du fulgte med meg… og det var såå koselig å besøke deg! Det har jeg tenkt på lenge…! Tusen takk, og jeg hadde jo fiksa meg et midlertidig speil, men dette er jo sååå mye bedre! 😊😊

    3. God morgen…Godt å være litt hjemme også,,,Du har hatt en aldeles nydelig tur eller turer…
      Del 2 i sommerferien er mer meg…Det er slike landskap jeg liker best.. Så moro.. å se…Kjente plasser og Kornsjøen er nydelig og rundt i Indre Østfold og Vanern….Moro….Blir varm om hjertet…
      God klem…

      1. God formiddag…. hekt ok, selvom jeg blir fort rastløs..! Jaa, dette var landskap som er deg, helt klart! Det var en innmari fin tur! Gooood klem 😘😘

    4. Takk for fine ferierapporter🙏🏻 Kjempekoselig. Og vi var nesten på samme sted. Hadde ikke Vänern vært så innmari diger😅, kunne vi ha vinka til hverandre fra vestre til østre bredd😂

      1. Bare koselig – syns det er gøy å dele, da føler jeg at jeg ikke er aleine på tur…. 🙂 Hihi – synd den er så diger egentlig da! klem <3

    5. Så koselig å være med deg. Fikk med meg siste delen i dag og har kost meg.
      Ja, da begynner vi begge på jobb i morgen.
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg