Sommerferie – dag 23!

Igår blei det en annerledes morratur….. den blei som turist i egen by!

Jeg kjørte til Bøkeskogen og parkerte der! Så gikk jeg ned til torget i sentrum, videre til Bøkkerfjellet og ned til “havnivå”! Jeg hadde nemlig lest om en ny “tre-sti” som Larvik og omegn turistforening har bygget gjennom Hammerdalen og opp mot Farris! Den måtte selvfølgelig testes…. og – den er flott altså!

Turen gikk videre under Farrisbrua på E18 og opp gjennom Bøkeskogen! Det var overskya og litt tåke på det meste av turen, men de siste 300 meterne kom det sol og sommervarme!

Resten av dagen var en blanding av gressklipping, besøk, strikking og bading i sjøen!

Det var en skikkelig sommerdag med alle ingredienser… akkurat en sånn dag en burde hatt mange flere av i løpet av en ferie!

❤️

10 kommentarer
      1. God morgen! Ja, det blei en fin tur igår. Nå har jeg tenkt å kjøre ut til Stavern og ta turen der! Gøy å strikke til små gull! Nyt dagen 🥰

    1. Herlig og koselig dag for deg…Sol og bad og hygge og hjemmeliv….Ja, det er sommer det!
      Herlig tur og bilder!
      Nyt dagen i dag! <3 Stor klem…

    2. Flott med mange forskjellige ingredienser 🙂 Du…har du noen gang gått fra Larvik til Stavern? Det har du sikkert men måtte bare høre 🙂

    3. Jeg må få testet den nye stien en av dagene jeg også.
      Flott at noen har tid, lyst og penger til slikt.
      Nydelig strikk du har der. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg