Strekk deg mot nye høyder!

Det er viktig å utfordre seg sjøl….. strekke seg mot nye høyder! Alle har vi vel ting vi kan bli flinkere til å mestre?

Mine utfordringer går oftest på å takle settinger med mye mennesker og mye lyd! Steder der jeg må yte max og være høyt oppe! Det er lissom ikke noe jeg liker så veldig godt….! Kurset igår var en sånn utfordring, og den takla jeg på strak arm! (selvom jeg var litt tom etterpå)…..!

Jeg er kjent for å aldri gi meg…..! Jeg er sta som et esel! Det kommer godt med når jeg vil strekke meg litt og litt lenger…..!

Hvordan utfordrer du deg sjøl? 🤔😘

10 kommentarer
    1. Hør,, hør.. sta som et esel 😀 Ja det er veldig greit å stå på sine meninger. Men jeg tror ikke du gjør det for enhver pris 🙂 Utfordringer har jeg alltid likt 😀 ha en flott fredag og helg <3 klem

    2. Herlig…Mange mennesker tåler jeg masse. Jeg er jo tillitsvalgt også og der må du snakke og stå i saken 100 %..Selv om jeg blir sliten av støy..Men masse mennesker og snakke i forsamlinger har jeg ikke noe problem med. Men liker meg best alene! Det jeg burde jobbe mere med var bilkjøring. Hater å kjøre bil! 🙂 Alle har litt å jobbe med og presse seg selv litt. Fint innlegg, tankevekkende…God klem.

      1. Tusen takk for gode og kloke ord, Solveig! Alle har nok litt å jobbe med! Du er flink som står opp og snakker – det er tøft! Jeg er jo glad i å kjøre bil, så der er vi nok også forskjellige! Men totalt sett er vi dynamitt på hver vår måte…. 🙂 god klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg