Til deg!

På tide med roser til dere, mine trofaste følgere! Nyperoser….. siden de kommer fra frkutifriluft!

Takk for at dere er der….. for snille og morsomme kommentarer….. for enhver sidevisning…..!

Alt var så mye bedre før….. i den gamle bloggblokka, der vi kunne holde samtalen i gang…..! Men vi kan jo ikke gi opp og miste kontakten helt…….!

Håper dere kjenner den gode duften fra rosene…..! Den er nyyydelig!

Takk igjen, og ha ei fin uke alle sammen! For meg blir det jobbing…..masse…… og så venter et koselig bloggtreff i Fredrikstad på meg når lørdagen kommer!

💗

16 kommentarer
    1. takk for nydelig rose,nei vi må ikke gi oss helt,er så mange fine mennesker her inne som jeg har blitt veldig glad i og du er ei av dem :=) ha en fin dag og hils alle på bloggtreffet,blir nok ikke med meg

    2. Tusen takk for en vakker rose 😀 Nei det er ikke lett å holde kontakten 🙂 Men snart treffes jo en gjeng av dere i Fredrikstad 😀 Her er ikke syrina i blomst ennå. Kos deg masse 🙂 Klem

    3. Takk for en fin blomst og takk for at jeg har deg som bloggvenn 🙂 Er en stor og ikke så positiv forandring med den “nye” bloggen ja.. men som du sier vi får fortsette å holde kontakt som best vi kan 🙂 Blir gøy å se innlegg fra folk fra bloggtreffet 🙂 Stor klem til fine deg <3

    4. Veldig glad du kommer på bloggtreff 🙂 Blir nok ikke så mange, men det gjør INGENTING 🙂 Vi som kommer har veldig lyst og da blir det kos. Og så skal vi kose oss på hotell også 🙂

    5. Nydelige bilder! og koselig innlegg…jeg har ikke vært noe flink å kommentere i det siste..men skal prøve å ta meg sammen….Ja..alt var bedre før…da hadde vi en gjeng som man kunne ha en dialog med…DET kan man på nouw…der får jeg svar når jeg skriver på andre sine innlegg…Så deilig…og føles som den gamle blokka..men vi savner MANGE av dere andre der! Flytt over….prøve…hihihi…Ha en god kveld!

      1. Tusen takk, Toini! Ikke alltid like lett å få gjort alt…. og det er verre uten dialog iallfall… kanskje må jeg prøve en flytting – får se når jeg har “landa” på jobb! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg