Tilbake til hverdagen!

Tenk at tre ukers ferie allerede er brukt opp….! Idag er det tilbake på jobb igjen!

Det har vært en ferie med mange ingredienser – noe for enhver smak….:

Ferien bråstartet med en tur til Kristiansand og en hel dag i Dyreparken! Det var hotell, shopping og god mat! Gråvær og regn, men det gjorde ingenting!

Så blei det bobiltur på skauen i Skrimområdet, med to gode langturer på beina! Været var perfekt som du ser! Det var bare å nyte!

En tur til Beitostølen med hotell, god mat og lange fjellturer. Mest regn, men uansett et minnerikt og flott opphold!

Neste tur var til Domkirkeodden og Hamar – med bobilen! Museum, shopping, kos! Mye regn….!

Til sist en tur på skauen. Denne gang kortreist….. kun førti minutter unna!

Det har vært en variert og spennende ferie på flere måter! Men – den har gått så altfor fort!

Er jeg klar for jobb??? Vel….. det er bare å brette opp ermene….! Kun 49 uker til neste sommerferie…..!

16 kommentarer
    1. Jeg har en uke igjen, men har ikke noe spesielt jeg skal. Blir dagsturer tenker jeg. 🙂 Man blir aldri helt klar for jobb igjen tror jeg 😀 Klemmer og lykke til <3

    2. Flott å følge deg i ferien din, masse herlige opplevelser….Lykke til på jobb igjen….Sånn er det bare vettu! Jobbeklem til deg <3

    3. Det virker som en perfekt ferie. Trist å begynne på jobb igjen. Men snart kommer det fine helger du kan nyte. Lykke til i dag.

    4. 😀 du har hatt mange herlige opplevelser iallefall – men ferien går som sagt alt for fort 🙂 God mandag til deg, Margrethe! klem

    5. Fine bilder og fine opplevelser du har hatt. Her sitter jeg på jobb – første dag etter min ferie. Vi har fartet litt rundt i Telemark området og har kost oss i bobil. Men været kunne vært litt bedre…

    6. Jeg kan da ennå huske den følelsen etter en sommerferie.. da hverdagen kom susende mitt i fleisen. Men sånn er det bare.. her går det jo i en noe annerledes rytme. 🙂 Men nå har Skedsmogjengen forlatt. Så får vi se hva det blir til resten av sommeren…… 🙂 Lykke til med jobbedager,, og snart er det helg 😀 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg