Tretopper’n!

Det blei en flott tur i fjellheimen igår! På grunn av tåke, var det umulig å gå langt innover fjellet, men tretopper’n var perfekt!

Stien var godt merka (noe som var perfekt siden tåka stadig stakk innom)!

Første topp…. rimelig bratt opp…..!

Andre topp…… måtte selvfølgelig ned i en dal og opp igjen…..! Så gikk jeg videre i samme høyde omtrent…. er stykke nedover……

…..før jeg klatra opp på nummer tre…. Anebunatten…! 878 m o h! Og jeg storkosa meg….

…..som du ser!

Jeg har fått med meg de vakreste høstfarger, og en deilig stillhet og ro! Møtte hyggelige mennesker på tur, og alt var perfekt!

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre idag….! Det er meldt regn, men….!

God lørdag til deg! 😘

8 kommentarer
    1. Du gir deg ikke. Men for noen inntrykk og flotte naturopplevelser. 🤗 Nydelig. Heldige vi som ikke merker noe «vått og grått». 🤗 God søndag. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg