Ut i det blå……. dag 6!

Våknet til nok en solrik dag, og tok en rask frokost før vi dro avsted! Kjørte ikke langt før vi tok første stopp….. det er jo så vakkert her!

Det er så mye blomster….. nyyydelig!

Siste stopp for dagen, blei Laukvika. Vi har ikke kjørt mange mila idag! Noen ganger må det hviles…. det tar på å være reisende Mac!

Her var det sååå mange fiske-hjell! Lukta var ikke best, men et imponerende syn!

Dette er utsikten fra den snart ferdige bobil-campen i Laukvika – ikke så klein. Det håpes på midnattsol….. alt ligger til rette!

To timer igjen til midnatt…..!

……og dette var det nærmeste vi kom midnattssol igår….. tjukke skyer….!

Idag skal vi nok kjøre litt lenger….. det blir spennende å se hvor vi havner! 🌞🌞🌞

24 kommentarer
    1. Så herlig dere har det margrethe! las innlegget til dedicat når dere var innom der 😀 Artig! Jeg prøver å følge med men som du har lest har jeg og er fortsatt litt syk……… men i bedring 😀 Og har besøk 😀 Men jeg ser dere koser dere nordpå – og ønsker dere god tur videre på reisen 🙂 Hils mannen! klem og så håper jeg vi sees ! Jeg har tenkt at om jeg tar turen til Oslo, kunne jeg jammen tatt toget til Larvik en dag på besøk til deg om det passet seg slik 😀 Det hadde jeg hatt veldig lyst til 😀 Kanskje kanskje om ikke så lenge 😀 klem igjen!

    2. god morgen,så utrolig deilig å våkne opp til det vakre synet,sol og greier er jo helt topp :=) jeg skjønner deg når du sier det er så masse å se,vi opplevde det vi også da vi reiste nordover,vi ville stoppe hele tiden og nyte og ta bilder :=) god tur videre da

    3. Ser ut som dere har en flott tur, og så moro å få være med…
      Det bildet av den fiskehjellen var bare….magisk. (Slapp jo lukta når jeg bare så bildet…)

    4. Så flotte bilder! og, har dere fått sola dere nå?? hihihi….Joda..vi hadde sola innimellom på turen nordpå vi også..og været skifter fort…Da er det godt å være i bobil..lett å komme seg ut og inn…Regn, skyer, sol og kulde…det er nord det…..Nå er vi hjemme i Tofte og koser oss i sol, skyer og to siffret på gradestokken…Kos dere videre! Er jo så vakkert!

    5. Herlig å se godværsbilder. Her har det øseregnet i dag. Så jeg nyter å se sol, selv om det bare er på bilder 😀
      Ser ut som en flott tur. Kose dere masse videre ♥ Klem ♥

    6. Utrolig nydelige bilder. Det er så vakkert som Vera skriver at man blir helt stum…Landet vårt! Vi er glad i det. god tur videre.

    7. Dere er på tur nord i landet. Det var vakre bilder. Det å komme nordover har jeg også et ønske om å få gjort. Innen et ikke alt for langt tidsperspektiv.
      Trodde det var snø, men ser ut som at været er ok, sjøl om dere ikke fikk midtnattsol. God tur videre :))).

    8. Dere har skikkelig fin tur nå da 🙂 Hit og dit og ser så mye fint. Midnattsola er fint, men dere kom jo nærme da mener jeg 🙂 Fiskehjel er stilig å se på også 🙂 Kos deg videre <3 klemmer <3

    9. Du fanger så mye fint på de turene deres 😀 Men jeg skal være enig i at den lukta av guanoen som henger på hjellene nå ikke er den aller beste. Da er jo tørrfisken rene parfymen til sammenligning 😀 God tur videre.. håper og krysser for godvær 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg