Utfordringen min blei en suksess!

Du husker sikkert utfordringen min? For noen dager siden ba jeg deg lage et innlegg med yndlings-vinterbildet ditt!

Gjett om det blei en suksess da – hele 17 av dere tok utfordringen! Under her kan du se hvem som var med:

Sonjas strikkerier og andre rariteter (bloggi.no)

Sonja er en ivrig strikker, kajakkpadler og turgåer! Engasjert dame med masse humor og omtanke! Hun bor i Larvik som meg, og vi har blitt gode venner også i “det virkelige liv”!

Mors middag – Moussaka (blogg.no)

Damen bak bloggen er et oppkomme av gode middagsretter! Hun leverer alltid! Fine turbilder finner du også hos henne.

Fruens vilje (blogg.no)

Connie bor i flott natur! Hun er en ivrig strikker, gartner og turgåer! Tar mange fine naturbilder og bilder av fugler blant annet! Vi har møttes flere ganger, og vi har det alltid koselig og har masse å snakke om!

solliv (blogg.no)

Solveig er ei aktiv dame som går mye – nesten mer enn meg, tror jeg! Hun er like lite glad i snø som meg – derfor dette fine vinterbildet på barmark! Hun har sine meningers mot og står i front! Vi har møttes mange ganger nå, og har det alltid veldig koselig! Et hjerte av gull på den dama.

frodith (blogg.no)

Så er det Solfrid – bloggblokk-innbyggernes “overhode”! Brenner for jobben sin som lærer for døve – er morsom og fargerik, og har masse omtanke for andre! Vi har møttes mange ganger nå – det er så hyggelig.

dedicat – Hvorfor være negativ når man kan være positiv (blogg.no)

Jan er en positiv kar fra Rognan! En dikter og skribent som har en enorm omtanke for andre! Han brenner for hjembygda si og framsnakker gjerne! Vi har truffet hverandre flere ganger, og det er bare fint!

Heidis verden MEd ord og bilder – I dag begynner resten av mitt liv og det vil jeg leve fullt ut, med de begrensninger og muligheter jeg har (blogg.no)

Heidi bor i Trondheim, men er på flyttefot over fjellet til Kyrksæterøra! Jeg har aldri truffet henne, men vi tenker mye likt og vi liker mye av det samme! Hun tar masse flotte bilder på turene sine – både gå- og kjøreturer rundt omkring!

natheless (blogg.no)

Randi er en kreativ sjel som tegner, maler, skriver og lager det mest fantastiske du kan tenke deg! Blid og lett å bli glad i! Vi har møttes en gang – og det var veldig koselig!

MEning – Kari Engesvik (blogg.no)

Kari bor også i Trondheim. Jeg har ikke fulgt henne så lenge, men liker bloggen hennes godt! Hun skriver godt, og hun tar fine bilder! Og hun isbader….. brrr…!

zoeticworld (blogg.no)

Helene bor i Harstad – med all den vakre nordnorske naturen rundt seg! Hun er overs glad i å være på tur – med bil eller på beina! Hun tar de herligste bilder, og deler opplevelser rundhåndet! Hun har besøkt meg her i Larvik, og det var så rart – det kjentes ut som om vi hadde kjent hverandre bestandig.

Dama fra nord (blogg.no)

Gunn bor i Bodø, og er ei flott dame som skriver om dagliglivet sitt! Mange koselige bilder og lune innlegg.

Gry Henriksen – ~ The majority’s concept of the truth isn’t necessarily the actual truth! – Use your own mind! ~ (blogg.no)

Gry er ei dame med sterke meninger som hun virkelig står for! Hennes innlegg om høyaktuelle saker er velskrevne og får deg til å gjøre deg opp en mening! Hun er veldig rundhåndet med godord om oss andre – en tvers gjennom god dame!

MetteJosteinsdatter 🚶‍♀️🐕🐈 – LIVET ER HER OG NÅ! (blogg.no)

Mette er ei varm og god dame som elsker friluftsliv! Jo mere ute, jo bedre! Hun har flotte turområder rett utenfor døra, og hun vet å benytte dem! Hun skriver dikt til ettertanke og hun har alltid flotte bilder i innlegga sine! Jeg har vært på besøk hos henne – og vi fant tonen umiddelbart! Vi har mye felles.

audmarit (blogg.no)

Aud Marit bor på Kongsberg, og hun har det hun selv kaller en altmuligblogg! Hun skriver om dagene sine på en veldig personlig, fin og direkte måte.

BforB (blogg.no)

Ingvild bor i Kristiansund! Hun skriver om alle sine gjøremål – om jobb, familie og hvordan dagene er! Hun deler mye av seg sjøl på en flott måte.

CINDY – Side 25 – Blogger fra #Kristiansand | Kontakt: zhuoblogg@hotmail.no

CINDY – Blogger fra #Kristiansand | Kontakt: [email protected]

Cindy er et helt nytt bekjentskap for meg. Hun bor i Kristiansand, og har en veldig fin og variert blogg. Hun tar fine bilder og skriver bra!

Lene Elisabeth – Du ble født til å være ekte, ikke for å være perfekt. Du er her for å være DEG, ikke for å være det noen andre vil du skal være… (blogg.no)

Lene Elisabeth er også et ganske nytt bekjentskap for meg. Hun bor her i Larvik, men vi har aldri møttes. Hun skriver om dagene sine – om oppussing og prosjekter og om annet som opptar henne. Koselige innlegg med fine bilder.

 

Var det ikke mange flotte bilder?

I ettermiddag skal jeg ta meg en liten tur for å finne fram til en overraskelse til dere alle!

TUSEN TAKK for at dere tok utfordringen! Da er det såååå gøy å finne på ting her inne i bloggverdenen!

34 kommentarer

Siste innlegg