Velkommen november!

Jaja, nå trur dere vel at det har tilta for meg her…..velkommen november, lissom….! Det er jo en måned INGEN liker! Men jeg gjør……!

November fører jo faktisk mye bra med seg….. meg for eksempel, som er født som et søndagsbarn i november….! Så snakker vi også om de første juleforberedelser….. mørketid….. lys….. fyring i ovnen…. bålturer….. !

De negative fakta som snø, kulde, isvind, mørkt både før og etter jobb, glatt å gå osv…… prøver jeg å glemme så mye som mulig….!

Det er egentlig synd på november som får skylda for å være den gråeste og tristeste av årets måneder! La oss ta tak og gjøre en ekstra koselig ting på hver eneste en av disse novemberdagene – vi har jo tross alt ansvar for egen lykke!

Tar du utfordringa? Og ønsker november velkommen?

🧡🧡🧡

22 kommentarer
    1. Er det ingen som liker november?! Hmmm det er jo en fin måned det 🙂 Jeg også liker den! Liker alle månedene i året 🙂
      klems og gode ønsker for dagen 😀

    2. du har rett ,vi er ansvarlige for egen lykke ,jeg har et novemberbarn som har burstan den 9 ,gubbanoa gutten fyller 40 år allerede og jeg husker det som det var i går .November da begynner jeg med litt julebakst ,inviterer venniner på kaffe og ferske kaker og ja det er koselig med varme i heimen og et strikketøy med god samvittighet ,den klare luften,den klare blåfargen på himmelenn ,alle stjernene ,joda november er vakker den

    3. Jeg er ikke så glad i denne tiden av året. Når snø og kulde dukker opp og jeg vet at det er alt for lenge til vår. Men i år har jeg tenkt å lage meg fine dager og gode øyeblikk. Været får jeg ikke gjort noe med, så da har jeg tenkt å ikke bruke tid på å irritere meg over kulde og drittvær men i stedet lage meg kosestunder.

    4. Jeg liker november, jeg (hvis vi ser bort i fra snø og anna “faenskap” 🤩 Har større problemer med februar og mars, fordi de virker så ubeskrivelig lange før det det endelig kan begynne å nærme seg vår her nord.

      1. Da liker vi igrunnen november helt likt, hehe….! Vinter er ikke no for meg uansett! Februar og mars fyker avsted for meg fordi jeg jobber så mye akkurat på den tida, og så kommer jo snart bobilen ut igjen da! Skjønner godt at du syns de månedene er ubeskrivelig lange…. klem <3

    5. Alltid likt november jeg, ja høsten i sin helhet med alt det innebærer.

      Nå er jo jeg heldig som slipper ut tidlig på morran i all slags vær, men allikevel…den tiden jeg måtte det, så koste jeg meg med det. Er en egen stemning det synes jeg 😉

      God klem <3

    6. Med november får jeg en ekstra utfordring i år, men jeg skal takle den også. Med grå dager får vi jo bare ekstra muligheter for å finne mening i hverdagen. ❤️

      1. Hihihi, jeg vet det, vennen! Kjedelig….! Men du er superflink til å kose deg og finne på ting som gjør deg glad! God klem kommer i retur <3

    7. Jeg har ikke noe i mot november. Det er som du sier kos med fyring inne.
      En kan få noen flotte dager med turer ute og det er snart jul.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg