Veterantraktor-pløying!

Hadde igrunn ikke vært på noe sånt før…… veterantraktor-pløying…..!

Du trenger da:

Upløyde jorder, gamle traktorer og ploger, kaffi, kaker og ivrige traktorkjørere! Kun mannfolk…. hvorfor?….!

Det pløyes og pløyes med de flotteste gamle traktorer…..!

Det finnes bare to slike modeller av John Deere i landet. Begge var her igår…..! Denne med en gammal slepeplog!

Utpå ettermiddagen hadde arrangøren fått pløyd alle jorder rundt samlingsplassen!

Kjekt for bonden, spennende for deltagerne og moro for publikum!

Ha en fin søndag da! 💛🧡❤

10 kommentarer
    1. Smart og sikkert veldig artig 😀 Men så kan man jo lure på hvorfor bøndene må kjøpe nye traktorer,, hmm.. bare en strøtanke…. Klem

    2. Hehe, det er sikkert litt show å bivåne sånne ting også 🙂 Her i distriktet har vi potetfestival på Jæren, og litt andre ting også. Tror det er noe traktorgreier også, men jeg har nok ikke ofret det så mange tankene er jeg redd. Jeg er nok av den mer urbane sorten menneske, og er glad for at andre tar seg av det mer landlige livet 🙂
      Klem ♥

    3. Noe sånt har jeg aldri vært med på, men det hørtes veldig interessant ut 🥰 Jeg har derimot kjørt en sånn gammel traktor en gang i tiden 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg