Wow… den Kloden!

For to uker siden så Kloden slik ut…. fortsatt i “fin form”……. men nå…..

……har den vokst “alle veier”……! Masse is….. og lite sprut i fontenene….! Lyset blafret vakkert inni der….!

Det blir spennende å se hvordan den blir etterhvert….. hvis ikke kakelinna “tar knekken på den”, da….!

❄️❄️❄️

14 kommentarer

Siste innlegg