For to uker siden så Kloden slik ut…. fortsatt i “fin form”……. men nå…..
……har den vokst “alle veier”……! Masse is….. og lite sprut i fontenene….! Lyset blafret vakkert inni der….!
Det blir spennende å se hvordan den blir etterhvert….. hvis ikke kakelinna “tar knekken på den”, da….!
❄️❄️❄️
14 kommentarer





Oj oj oj! Men så stilig 😀 Lag deg en fin fin fredag du 🙂 klems
Hihi… jaa – veldig! En fin og litt annerledes fredag 🙂 klem
Så stilig. Rart de lar vannet renne over den i vinteren, men det er fint å se forandringene. Klemsiklem 🙂
Veldig! Ja, syns det er snodig – men den er akkurat reparert, så kanskje de har lagt inn noe varme i røra???? klemmer <3
Wow..var jo utrolig kult da 🤩 Klemz ❤️
Jaa, stilig – klemmer <3
Fascinerende
Ja,veldig <3
det blir skikkelig fint ,men mulig noen vil angre på att dei ikke skrudde av krana før vinteren :=)
Enig – men jeg tenker på det samme…. 🙂
VEldig flott!! 🙂 Liker sånn som iser seg til 🙂
Ja, veldig fin altså! 🙂 blir stilig!
Så artig å følge med på. I forandring hele tida, nå blir det varmt så blir vel liten nå da…
God klem og fredagskveld..
Ja, det er moro! Antageligvis minker den veldig i løpet av noen dager nå….! God klem og kveld til deg også <3