Jeg er glad for at jeg er full av energi til å trene og være masse ute. På turer med sekk og uten sekk, med bobil, med sykkel…!
Jeg er glad for at jeg har en jobb som jeg elsker!
Jeg er glad for at ungane mine har det godt, og for at jeg har dem i nærheten!
Jeg er glad for at jeg har venner lagd av gull!
Jeg er glad for at jeg har skjønt at det er de små ting som teller og at hverdagslykken er det viktigste i livet!
Jeg er glad og takknemlig for at jeg er akkurat meg!
Så er det så klart en masse mer – som familietid, farmortid, alle fototurer, musikk, kafebesøk, shopping, bloggen og alt den fører med seg,….! Jeg har helt klart MASSE å være glad for!
I går måtte jeg ut og kjøle meg ned i lunsjen! Jeg går jo alltid en tur ut for å lufte hue da….., men enkelte ganger er jeg så varm, sur og stressa at nedkjøling må til! Lett å få til det nå – det er kaldt her fortsatt!
På gamle E18 kjørte løypemaskinen – den preppa for alle skiglade Larviksfolk! Få timer seinere krydde det av store og små som antagelig var født med ski på beina….!
Det blei en begivenhetsrik tur – jeg knipsa bilder…. og jeg hjalp en dame fra Hjemmetjenesten i kommunen – hun hadde kjørt seg fast i snøen…! Ned på bakken og grave vekk snø under bilen – med begge henda! Godfølelse da ho kunne suse videre til ny bruker!
Manges øyne er rettet mot Stavern disse dagene…. dessverre ikke på grunn av Minnehallen og Staverns vakre natur! Jeg tok meg derimot en tur for å nyte omgivelsene!